20091214

Bermula Semula..

Assalamu'alaikum warahmatullahi wa barakatuh dan selamat sejahtera kepada para pengunjung blog ini.

Alhamdulillah, setelah teratak ini ditutup buat sementara waktu; blog ini dibuka semula untuk tatapan umum. Namun atas sebab tertentu, entri-entri yang terdahulu telah dipadam semuanya. Habis saya 'bakulsampahkan', semua siap divakum. Heh. Saya mengidamkan penulisan yang lebih segar; dan sarat nilai-nilai untuk diterapkan dalam kehidupan seharian. Mana-mana karya yang saya rasa masih relevan, akan saya paparkan semula.

Moga-moga air tangan saya yang tidak seberapa ini bakal menjadi bekalan amal dalam menuju destinasi abadi, amin. Maka jika ada sebarang 'benda' yang mampu untuk saya beri, saya akan kongsikan. Beri, beri, beri dan terima. Jadilah individu yang berbudi dan berbakti; manusia yang menuntut haknya setelah menunaikan segala tanggungjawab.

4 Comments:

Bashir IbnDzul said...

salaam,

abis sume entry lame pun didelete..?

rugi pulak tak simpan..

Unknown said...

Tak tih,tak tih,tak tih...ngee~ debub,adeh! atuh lak ah...jom angun agi,meh...tak tih, tak tih, tak tih...andai pun!^__^

Alih bahasa kanak2>(Tak tih,tak tih,tak tih...ngee~ debub,adeh! Jatuh pulak dh...jom bangun lagi,meh...tak tih, tak tih, tak tih...pandai pun!^__^)

>>Moga terus melangkah 'gagah'!=)

Afra' Azam said...

Yeah! Bangkit.. :)

Unknown said...

salam...

ok ler skrag da lepas sengsara uh..dah boleh rasa econ..xder kawad....xder rentas halangan..xder angkat balak..xder kena gosok senjata..xyah kilat kasut..semua da ada orang wat tuk kita sekarang...
per nak heran....